Ahad, 16 Ogos 2009

Santainya Bloggers....

Program Santai Blogger PAS Perak telah dilaksanakan pada hari Sabtu, 15 Ogos 2009 di Kem Haniffa, Gopeng. Agak menarik kerana kem tersebut terletak di tepian sungai yang cetek.. memang sesuai dengan programnya yang santai... (walaupun kami dah tersesat ketika mencari lokasinya.......kalo bawa kereta four wheel drive ok ler.... hehehe)

Turut hadir di majlis tersebut ialah Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar b. Hussein dan Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Dr. Khairuddin b. Dato' Abdul Malek.

Diantara agenda program adalah taklimat dari pihak penganjur, amanat-amanat daripada pimpinan dan sesi takruf.

Program ini bertujuan untuk mengumpulkan blogger PAS Perak, mengenali antara satu sama lain, mengeratkan ukhwah sesama blogger di samping menjadi landasan untuk saling ingat peringati di antara satu sama lain dalam menjalankan tugas-tugas dakwah di jalur lebar.

Secara keseluruhannya, program ini telah berjaya mempertemukan bloggers Perak dalam suasana yang mesra dan santai... apalagi dijamu dengan hidangan yang sedap-sedap... boleh pula dibawa balik... hehehe... durian untuk orang rumah....

Semoga dengan adanya 'pasukan blogger Perak' , para bloggers dapat menjalankan misi dakwahnya dengan lebih teratur dan berkesan.. InsyaAllah...



Sesi Taklimat...
disampaikan oleh YB Drs. Khalil Idham Lim
ADUN Titi Serong/Ketua Penerangan PAS Perak/Blogger 'Cina Islam'



Amanat untuk bloggers....
disampaikan oleh Ustaz Abu Bakar Hussein, Pesuruhjaya PAS Perak
(gambar dipinjam dari blog ajijoi)



Blogger Muslimat...
antaranya Anak muallaf, Ummi ani, Ummu aiman dan blogger DMP



Antara blogger PAS yang hadir....
sempat lagi berposing beramai-ramai... hehehe...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah memberi komen atau pandangan...